Güncel “Biyolog” meslek tanımı açıklandı.. Diplomaları ne yapalım, şimdi siz söyleyin.

Güncel “Biyolog” meslek tanımı açıklandı.. Diplomaları ne yapalım, şimdi siz söyleyin.

En güncel meslek tanımımız;

Biyolog

a) Sağlık kurum ve kuruluşlarında hematoloji, endokrinoloji, immünoloji, mikrobiyoloji, biyokimya, bakteriyoloji, parazitoloji, genetik, moleküler biyoloji, anatomi, patoloji, histoloji, sitoloji, embriyoloji, morfoloji, toksikoloji, metabolizma, biyoistatistik, tıbbi biyoloji, kan ve kan ürünleri, biyolojik ürünler, infertilite laboratuarları gibi alanlarda görev alır.

b) Canlı organizmalar hakkında bilgiyi artırmak, yeni bilgiler ortaya koymak, yeni ürünler, işlemler ve teknikler geliştirmek amacıyla yapılan bilimsel araştırmalar ve araştırma-geliştirme çalışmalarında görev alır.

c) Biyoteknolojik araştırma-geliştirme çalışmalarında görev alır.

ç) Bilimsel araştırmalarda; problemin tanımlanması, amacın belirlenmesi, hipotezin geliştirilmesi, deney ve testlerin tasarlanması ve yürütülmesi ile elde edilen verilerin analiz edilerek sonuçlarının yorumlanması, bu doğrultuda tıbbi alanda uygulanmasına yönelik öneriler geliştirilmesi ve raporlanmasında görev alır.

Diplomaları çöpe atabilirsiniz.

Kimler Neler Demiş?

avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
Muhammed Yayuspayı
Ziyaretçi
Muhammed Yayuspayı

bu devletten ve devlet adamlarından bi bk olmaz.kendilerinden bi bk olmayacağı gibi vatana insanlığa faydalı bireyler yetişmemesi için de ellerinden geleni yapıyorlar…

Biyoloji Günlüğü
Ziyaretçi
Biyoloji Günlüğü

Sanırım yetişene de taş koyma eylemi de cabası..

Berke Dönmez
Ziyaretçi
Berke Dönmez

Birsey sorucam , muhendislik fakultesinde genetik ve biyomuhendislik okuyorum benim bolumum neye giriyor tam olarak bilen varmi?

Muhammed Yayuspayı
Ziyaretçi
Muhammed Yayuspayı

senin durumun daha rezil sanırım. bizden yine hastane ıvır zıvırı oluyor siz de sanırım ancak araştırma geliştirme laboratuvarlarında çalışırsınız.biliyorsun ülkemizde de inanılmaz derecede bilime önem verildiği için sen rahatça iş bulursun 😀

Muhammed Yayuspayı
Ziyaretçi
Muhammed Yayuspayı

Allah yardımcın olsun acilen polislik,tablacılık,torbacılık,şarkıcılık türkücülük falan bişelere yönel.o işlerde iyi para var 😉

Berke Dönmez
Ziyaretçi
Berke Dönmez

Ben diplomayi hic almayim o zaman)))

Öznur Y.
Ziyaretçi
Öznur Y.

Ben Biyolog’um, kızım Biyomühendis ve şu an bir Tıp Fakültesi’nde Biyomekanik Bölümü Asistanı. Doktora tezini verdi, bitirmek üzere. Alanında dünyaca ünlü bir Prof.’un ABD’de deki Üniversite Araştırma Birimi’nde Bilimsel çalışma ekibinde de 1 yıl görev yaptı.
Yani bu kadar umutsuz olmayın. Yeter ki azmedin ve kararlı olun. Gerisi çalışarak elde edilemeyecek hiç bir şey yok.
Sizler bizim zamanımıza göre daha şanslısınız. Eskiye göre Bilimsel çalışmalar daha ilerledi. Bilim dalımızın ilgi alanınız olan bir branşında illa ki bir imkan bulunur.
Başarılar tüm Meslektaşlarıma.

Batuhan Yılmazer
Ziyaretçi
Batuhan Yılmazer

Bizler de o görevler bile yazmıyor, ama sorunumuz Rabi4, karıştırmayalım şimdi bizim meslekleri

Abdu'l Vedûd Yasin K
Ziyaretçi
Abdu'l Vedûd Yasin K

Ben anlamam arkadaş beni de yaptıklarımı da kabul edecekler yapacaklarımada destek verecekler. Zorundalar 😉

Halil Mert Solak
Ziyaretçi
Halil Mert Solak

Biyologların iş tanımını neden sağlık bakanlığı yapar ki ? saçma

Ezgi Uluşan
Ziyaretçi
Ezgi Uluşan

Hiç bu kadarını. Bekliyordum .!

Nihan Köşker
Ziyaretçi
Nihan Köşker

Zaten laboratuarlar da kapis kapis biyolog ariyor. 2 yillik teknikerlik mezunlarindan sira gelirse..

Aslı Şahin
Ziyaretçi
Aslı Şahin

Biyoloji hem de ingilizce okudum kendi emegimi gecyim de babamin parasina yazik ya en cok ona uzuluyorum 🙁

Destegül YıLdırım
Ziyaretçi
Destegül YıLdırım

Allah yardımcın olsun acilen polislik,tablacılık,torbacılık,şarkıcılık türkücülük falan bişelere yönel.o işlerde iyi para var 😀 böyle bi yorum var sitede acayip hoşuma gitti 😀

Züleyha Başkesen
Ziyaretçi
Züleyha Başkesen

Bu nasıl bişey ya ?

uzeyir onur
Ziyaretçi
uzeyir onur

Lise laborant tanımından farkı ne lisans okuyanin bu tanıma gore boşa mi okunuyor bu ulkede

Rumeysa
Ziyaretçi
Rumeysa

Ben üniversitede biyoloji bölümü okumak istiyorum sizce okumamalı mıyım? Ama çok büyük hayalim biyolog olmak. Teşekkür ederim.

ümit Ovayolu
Ziyaretçi
ümit Ovayolu

Diplomalar çöpe

Servan Eng
Ziyaretçi
Servan Eng

Fizyolojiden sinavin var acaba kas tabakasındaki sinirlerin olduğu fotograf atabilir misiniz?

wpDiscuz


VEYA



Not: Şifreniz otomatik olarak eposta adresinize iletilecektir.

Şifrenizi mi unuttunuz?

Eposta adresinizi size yeni bir şifre göndermemiz için girmelisiniz.